«Η οδός Φραγκοκλησιάς θα είναι μονόδρομος για το Μαρούσι με έξοδο προς τη Λ. Πεντέλης και με απαγόρευση της διέλευσης των βαρέων οχημάτων»

Αυτή είναι  η δέσμευση του Δημάρχου Αμαρουσίου Γ. Πατούλη στους κατοίκους του Πολυδρόσου, μετά τη διάνοιξη της οδού με δικαστική απόφαση του ΣτΕ 
«Δεν θα επιτρέψουμε η οδός Φραγκοκλησιάς να γίνει δρόμος διπλής κυκλοφορίας. Το τμήμα της διαδημοτικής οδού που διέρχεται από το Μαρούσι, θα είναι μονόδρομος με έξοδο προς τη Λ. Πεντέλης και με απαγόρευση της διέλευσης των βαρέων οχημάτων», διαβεβαίωσε τους κατοίκους ο Δήμαρχος Αμαρουσίου κος Γιώργος Πατούλης, στην εκδήλωση παράδοσης της οδού, μετά την ολοκλήρωση της διάνοιξής της με δικαστική απόφαση του ΣτΕ.
Ο κος Πατούλης καυτηρίασε έντονα τη στάση ορισμένων που για λόγους κομματικού καιροσκοπισμού ενόψει των δημοτικών εκλογών προχωρούν στην παραπληροφόρηση των κατοίκων του Πολυδρόσου διασπείροντας ανακρίβειες και ψεύδη, όσον αφορά στον τρόπο διαχείρισης της κυκλοφορίας στο νέο δρόμο. 

«Εμείς έμπρακτα έχουμε αποδείξει ότι το κόμμα μας είναι το Μαρούσι. Σε αυτούς τους «γνωστούς –αγνώστους» που δημιουργούν προβλήματα στην πόλη και με τα ψέματά τους δεν θέλουν να ακουστεί η αλήθεια, εμείς απαντάμε ότι ο νέος δρόμος θα δοθεί στην κυκλοφορία  μετά από διαβούλευση και ουσιαστικό διάλογο με τους κατοίκους της περιοχής.

«Πράσινη διαδρομή πεζών και ποδηλάτου»  

Παράλληλα, όπως επισήμανε ο κος Πατούλης ξεκινά η μεγάλη παρέμβαση βιοκλιματικής ανάπλασης στη γειτονιά του Πολυδρόσου με τη δημιουργία διαδρομής πεζών και ποδηλάτου, μέσα από την ισχυρή και αποτελεσματική διεκδίκηση ευρωπαϊκών πόρων, που δεν θα κοστίσει ούτε ένα ευρώ στους πολίτες. Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 5.700.000 ευρώ βρίσκεται στη διαδικασία της δημοπράτησης. Η «πράσινη διαδρομή» θα διασχίζει της οδούς Πηγάσου – Σάμου- Φραγκοκλησιάς και Ευζώνων. 

Οι γενικές αρχές σχεδιασμού του έργου προβλέπουν  :
  • δημιουργία λωρίδας ποδηλατόδρομου πλάτους 1.50μ κατασκευασμένη από ψυχρή χρωματιστή άσφαλτο με φωτοκαταλυτική τελική επίστρωση.
  •  περιορισμό της λωρίδας κίνησης των οχημάτων στα 3.50μ, ώστε να είναι ασφαλής η διέλευση των οχημάτων, χωρίς  να χάνεται πολύτιμος χώρος για τους πεζούς. Όταν ο δρόμος είναι διπλής κατεύθυνσης, τότε το συνολικό πλάτος των δυο λωρίδων κίνησης είναι 6,50 μ.
  • τοποθέτηση ψυχρής ασφάλτου  στο οδόστρωμα με  φωτοκαταλυτική τελική επίστρωση.
  • διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και κάλυψη τους με ψυχρά υλικά πλακοστρώσεων, τα οποία μειώνουν την επιφανειακή θερμοκρασία του αέρα και καταπολεμούν το φαινόμενο της θερμικής αστικής νησίδας. Η επιλογή των υλικών θα γίνει ανάλογα με το ύφος του κάθε δρόμου.
  • αντικατάσταση του αστικού εξοπλισμού από υλικά φιλικά στο περιβάλλον και τοποθετημένο κοντά στα κράσπεδα των πεζοδρομίων, ώστε να μην εμποδίζεται η κίνηση των πεζών.
  • σχεδιασμό θέσεων στάθμευσης
  •  ενίσχυση αστικού πρασίνου

«Αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής»

Στις άμεσες προτεραιότητες της Δημοτικής Αρχής είναι η αντιπλημμυρική θωράκιση κάθε γειτονιάς. Ήδη το διάστημα που προηγήθηκε ολοκληρώθηκαν και εγκρίθηκαν οι μελέτες για την αντιπλημμυρική προστασία των γειτονιών της πόλης, μεταξύ των οποίων είναι και η γειτονιά του Πολυδρόσου. Μέσα από την ισχυρή διεκδίκηση της Δημοτικής Αρχής, έπειτα από πολλά χρόνια τα πρώτα  3,5 εκατ. ευρώ θα διατεθούν στο Μαρούσι για τα όμβρια ύδατα.